zaterdag 21 februari 2015

Een supermaatje
Elke vrijdag laat mijn buurvrouw maatje en vriendinnetje mij uit in de C1000. Ik zorg dan voor de muntjes en zij zorgt ervoor dat ik veilig door de draaideur kom.
Dit gaat ongeveer zo 1 kar voor en 1 kar achter en aan de achterste kar kan ik me dan mooi vasthouden zo gaan we hup tegelijk door de draaideur.
Op de groente afdeling wordt ik weer veilig losgelaten.
Structureel kwak ik de boodschappen in mijn karretje.
Bij de diepvries zoeken we elkaar uiteindelijk weer op. Zo nodig wordt er nog wat voor me opgehaalt en daarna sleept ze me weer veilig richting kassa.
Ze pakt keurig alle boodschappen voor me in ja heus ik heb het heel goed voor elkaar hoor.
Na het afrekenen stop ik mijn portemonnee in mijn tas en pak de kar zodat we weer samen door de draaideur kunnen.
Pak mis! hey waar is mijn karretje? weg! kijk wat verbluft om me heen nee hoor nergens geen karretje en geen Minie.
Grinnikend denk ik mooi hier sta ik dan nou ja ze zal me wel missen bij de auto hoop ik.
OOOOOh Geke ben je nog hier!! een verwilderende Minie staat voor me, ja ik kreeg ook al helemaal geen antwoord van je en ik had pas bij de auto in de gaten dat ik je was verloren onderweg, en onze karren met boodschappen staan daar nog.
ja ja een maatje zijn dat is best heel hard werken hoor.
Daarom ben Ik dan ook heel erg blij met mijn maatje superMinie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten