dinsdag 25 augustus 2015

Rokjes???

Je kunt prima je geleidehond meenemen bij iemand in de auto.
Dit gaat ongeveer zo.
Korte ritten kan ze tussen je knieën met haar kop naar je toe onder het handschoenenkastje liggen.
Je laat je hond eerst zitten daarna stap je met je linkerbeen in geef het comando stap in controleer of de staart goed ligt daarna stap je rechts bij en sluit dan pas de deur.
Nu had het net geregend en bij de deur ligt een grote plas water.
Dus laat ik Tessa daar niet zitten maar staan.
Ik neem een grote stap wil gaan zitten en hoor krrrrrrrrt!
Oeps! 😳😳 dat was mijn rokje.
Bij het uitstappen blijkt er een keurige split van ongeveer 15 centimeter in mijn rokje te zitten.
Dus we hebbe weer wat geleerd.
Rokjes in auto's en in wachtkamers zijn geloof mij nu maar echt niet geschikt.😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten