maandag 5 januari 2015

Landmeter of Slechtziend?

Wegens het niet ergonomisch werken met de ipad.
Heb Ik geen muis, maar een gorilla arm gecreëerd en mag naar de fysiotherapeut.
Wat naïef heb ik nog even gedacht.
mmm een massage lekker!
Nou vergeet het maar hoor dit soort massages zijn helemaal niet fijn.
Ik ben dit keer wat aan de late kant.
Met een petje voor de zon, zonnebril en inmiddels mijn onafscheidelijke vriend een tast stok met wieltje stap ik stevig door.
Zo als geleerd bij stichting bartimeus loop ik keurig aan de linkerkant.
Kom op het binnenpad iemand tegen met een kruiwagen.
Omdat deze man waarschijnlijk nog nooit van een Bartimeus heeft gehoord, moet ik uitwijken.
Wat lacherig roept de man in het plat gieters
Zoo!! bin ie de stappem ant teln!!!
Ik frons mijn wenkbrouwen en wil wat terug zeggen.
Iets heel onaardigs eigenlijk.
Want? ook ik heb soms een slecht humeur.
Maar  heb ook erge haast.
Dus! ik zeg niets. en loop inwendig mopperend stevig door.
Denk foei wat een domme praat, vroeger weer niet op gelet op school zeker.
Maar baal er nog wel het meeste van dat ik niet weet wie die man is.
Al mopperend kom ik zo waar 10 minuten vroeger aan dan gewoonlijk.
Kijk dat is dan wel weer een voordeel want ik was nu mooi op tijd.
later bedacht ik mij?
Ach natuurlijk een petje en een stok met een wieltje dus toch weer eens aangezien voor een landmeter of sportief alternatief nordic walkster met crosswiel.
en kan ik er de humor wel weer van in zien.
Die nieuwe blitse  roze of blauwe tast stok?
Nee! die ga ik toch maar niet kopen, want deze witte stok met bij horende functie is voor sommige mensen al moeilijk genoeg .:)

https://www.facebook.com/mollenpraatjes?ref=ts&fref=ts
landmeter of Slechtziend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten